پیوندها

عملكرد طرح تكريم ارباب رجوع

 

1-       نصب تابلوي راهنماي محل استقرار واحدها در مبادي ورودي ساختمان و طبقات در معرض ديد مراجعين

2-    تهيه بروشور و توزيع بين ارباب رجوع و مخاطبين

3-    نصب نام ونام خانوادگي متصدي انجام ، پست سازماني و رئوس وظايف اصلي

4-    نصب تابلو منشور اخلاقي در معرض ديد مراجعين

5-    نصب صندوق پيشنهادات

6-    تهيه كتابچه مروري بر عملكرد سازمان و توزيع بين ارباب رجوع

7-    نصب تابلوي اعلانات جهت بالا بردن سطح آگاهي مراجعان

8-    نصب صندلي به منظور رفاه حال مراجعين

9-    نصب آب سردكن و ليوان يكبار مصرف جهت رفاه حال مراجعين

10-     قراردادن برگهاي نظر سنجي در اختيار مراجعان به منظور آگاهي و بهره برداري از نظرات مراجعان

11-     رعايت ادب و نزاكت و خوش برخوردي

12-     استخراج گزارش هاي لازم از نظرسنجي مراجعان براي ارائه به مسئولين محترم :

 

- ليست اسامي كاركناني كه برخورد مناسب يا نا مناسب با ارباب رجوع داشته اند به صورت هر سه ماه

- اطلاع رساني از پيشنهادهاي ارائه شده توسط مراجعان

- ميزان رضايت ارباب رجوع از نحوه اطلاع رساني در سازمان

- نحوه برخورد كاركنان سازمان با ارباب رجوع

- آگاهي از ارائه يا عدم ارائه خدمات در موعد مقرر

- آگاهي از درخواست خلاف مقررات

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد
^